شرکت کارو – بهترین تولید کننده جارو برقی مرکزی در ایران

بهترین تولید کننده جارو برقی مرکزی در ایران، شرکتی است که بتواند بهترین دستگاه های جارو مرکزی را با بالاترین کیفیت و سریعترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه کند. در ادامه محصولات، گارانتی و نحوه انجام خدمات پس از فروش شرکت کارو آشنا خواهید شد.

بررسی تاریخچه شرکت جارو مرکزی کارو:

شرکت کارو از سال 1395 شروع به فعالیت کرد و با بررسی مزایا و معایب محصولات بزرگترین شرکت های جارو برقی مرکزی آن زمان توانست طراحی اختصاصی دستگاه‌های جارو مرکزی کارو را عملیاتی کند و به مرحله تولید برسد.

شرکت الکترو فناوری رایا کارو به عنوان تولید کننده جارو برقی مرکزی، به صورت بسیار موفق عمل کرده است، به طوری که توانسته رضایت 95% مشتریان خود را کسب کند.

شرکت الکترو فناوری رایا کارو پس از سالها تلاش و تحقیق در مورد انواع مکنده و سیستم های مکش و نظافت محیط و محل زندگی با طراحی و توسعه پلتفرم های نوین پا به عرصه ی تولید نهاده است.

با عنایت به لطف پروردگار و تلاش مهندسان و دست اندرکاران توانسته اند سیستم های نوین را تولید کنند، سیستم های نوین تولید شده بزرگترین معایب دستگاه های معروف ترین شرکت‌های تولید کننده جارو برقی مرکزی را ، در دستگاه های جارو مرکزی شرکت کارو به حداقل و نزدیک به صفر رسانیده است.

شرکت کارو در تولید محصولات خود از مدارات هوشمند با جنس فوق العاده استفاده کرده است به طوری که دیگر تولید کننده های جارو مرکزی دارای 2 سال گرانتی هستند اما محصولات شرکت کارو دارای 3 سال گارانتی تضمینی هستند.

محصولات شرکت کارو در قالب جاروهای صنعتی در انواع مدل و توان ،جارو های نیمه صنعتی و خانگی ، مکنده های صنعتی پر قدرت همچنین انواع ست خرطوم مخصوص جارو مرکزی تولید می‌شوند، امیدواریم که توانسته باشیم به نحوه احسنت بهترین و با کیفیت ترین جارو های مرکزی را در انواع و اقسام مدل برای راحتی و آسودگی مشتریان عزیزمان تولید کنیم .

چرا شرکت کارو بهترین تولید کننده جارو برقی مرکزی در ایران است؟

اگر بخواهیم این ادعا را ثابت کنیم که شرکت کارو بهترین تولید کننده جارو برقی مرکزی در ایران است، باید به کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش این شرکت توجه ویژه‌ای شود تا بتوانیم موارد مهم را به درستی درک کنیم.

شرکت کارو به عنوان بهترین شرکت تولید کننده جارو برقی مرکزی، از ابتدا با مدیر عاملی جناب آقای مهندس کامیار عبدالهی آذر تاسیس شد، این شرکت جهت کسب مهمترین اطلاعات درباره مزایا و معایب شرکت های موجود در بازار، محصولات دیگر شرکت ها را به مشتریان پیشنهاد داد تا به این نتیجه برسد که آیا توانسته محصولی را تولید کند که بهترین کیفیت را نسبت به رقبای خود داشته باشد؟! و انتظاراتی که مشتریان از سیستم جارو مرکزی دارند را برآورد کرده است یا خیر؟

زمانی که مشتریان از محصولات دیگر شرکت‌ها استفاده کردند، در موارد بسیاری نبست به عملکرد دستگاه‌ها مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت، به همین دلیل شرکت کارو محصولات خود را به مشتریان ناراضی از دیگر شرکت‌ها پیشنهاد داد. برای مثال دستگاه جارو مرکزی دو موتوره شرکت کارو را به جای دستگاه دو موتوره شرکت دیگری قرار داد و جهت استفاده مجدد مشتری از سیستم آماده سازی شد!

با افتخار در این آزمایش مهم دستگاه های شرکت کارو توانستند بسیار موفق عمل کنند و تفاوت کیفیت خود را با دیگر شرکت ها را به صورت علنی برای مشتری به نمایش قرار دهند. به همین دلیل است امروزه شرکت کارو  توانسته به عنوان بهترین تولید کننده جارو برقی مرکزی حتی در کشور عراق در تمام استان های کردستان نمایندگی های بسیار موفق داشته باشد.

یکی از مهمترین شعار های شرکت کارو برای تولید کننده موفق با میزان فروش عالی، برآورده کردن انتظارات مهم و شاخص مشتریان است. یعنی اگر هدف از تولید خدمت به مشتری باشد و کاملا مطمئن باشید خدمت شما، رضایت 90 درصدی مشتری را کسب می‌کند، آن زمان قطعا موفق خواهید شد.

شرکت کارو به عنوان بهترین تولید کننده جارو برقی مرکزی جهت رفع نگرانی و ابهامات احتمالی لیست اسامی همراه با مشخصات تماس تمامی مشتریان موجود در تمامی شهرستان هایی که از شرکت کارو خرید کرده‌‎اند را در اختیار مشتریان جدید، و البته مربوط به آن شهرستان قرار میدهد تا با مراجعه به لیست اگر آشنا یا دوستانی دارند که از خدمات شرکت کارو استفاده کرده اند، تماس بگیرند و میزان رضایت خود را اعلام کنند.

شرکت کارو دارای پروژه های موفق بسیاری در سطح استان ، استان های هم جوار، در سطح شهرستان و شهر های دورو نزدیک مثل (ارومیه،بوکان،سردشت،مهاباد،نقده، اشنویه و پیرانشهر) است.

شرکت کارو برای هر بخش از تولید و اجرای سیستم تیم متخصص تربیت کرده است!

شرکت کارو علاوه بر ایجاد تمرکز برای خدمات رسانی سریع و با کیفیت به مشتریان خود، به همان اندازه در بروزرسانی دانش فنی و مهارت اعضای هر تیم تلاش فوق العاده دارد.

تیم های شرکت کارو به چند بخش تقسیم می‌شوند:

الف. تیم تولید دستگاه جارو برقی مرکزی: اعضای این تیم از مهارت فنی و مدارک عالی دانشگاهی برخوردار هستند و تحت نظر مجرب ترین اساتید دیگر دانشگاه های صنعتی بزرگ کشور در زمینه تولید قطعات و بروزرسانی سیستم دستگاه ها فعالیت می‌کنند.

به صورت مرتب در کلاس های آموزشی و کارگاهی با بررسی جدیدترین دانش و اطلاعات روز دنیا و نحوه به کارگیری در صنعت تولید جارو برقی مرکزی شرکت می‌کنند. این اولین قدم در جهت رسیدن به مقام بهترین تولید کننده جارو برقی مرکزی می‌باشد.

در این بخش در حال حاضر دستگاه‌های جارو مرکزی 1 الی 4 موتوره درحال تولید است که با توجه به آخرین آمار فروش دریافت شده، دستگاه جارو مرکزی دو موتوره بیشترین میزان فروش را دارد.

ب. تیم طراحی و برنامه ریزی اجرای سیستم جارو مرکزی: در اولین قدم از اجرای سیستم جارو مرکزی، تیم طراحی و برنامه ریزی وارد عمل می‌شود. در این تیم مهندسین متخصص ساختمانی فعالیت می‌کنند به طوری که مشخصات ساختمان‌ها را از روی نقشه ساختمان از تمام جهت ها مورد بررسی قرار می دهند و طرح کلی اجرای سیستم را برنامه ریزی کرده و تحویل تیم اجرای لوله گذاری و نصب میدهند.

پ. تیم اجرای لوله گذاری و نصب: شرکت کارو اگر توانسته بهترین تولید کننده جارو برقی مرکزی در ایران باشد تنها به خاطر کیفیت فوق العاده دستگاه ها نیست بلکه اعضای تیم اجرای لوله گذاری و نصب که بخش عملی و بسیار مهم را برعهده دارند را بسیار با دقت تعیین کرده است.

برای مثال در شهرستان هایی که تیم های اجرای لوله گذاری و نصب فعالیت می‌کنند، اعضای این تیم بهترین استاد کاران و شاخص‌ترین افراد زاده آن شهرستان هستند.

این تیم بسیار مورد حمایت و تشویق شرکت کارو قرار گرفته است زیرا فعالیت این تیم اگر درست نباشد فعالیت و زحمات سایر تیم ها را زیر سوال می‌برد به همین دلیل دقت و تمرکز بر آموزش مداوم و بروزسانی مهارت های فنی اعضای این تیم بسیار زیاد است.

فعالیت این تیم به این شیوه است که زمانی که طرح کلی برنامه ریزی و اجرای سیستم را دریافت کردند، با توجه به مهارت و دانش خود ابتدا مرحله لوله کشی جارو مرکزی را انجام می‌دهند که در این مرحله بهترین لوله و اتصالات مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از اینکه مرحله لوله گذاری انجام شد ساختمان وارد مراحل دیگر مانند کاشی کاری، گچ کاری و … خواهد شد .

سپس بعد از اتمام اکثریت کار های داخل ساختمان نوبت به نصب دستگاه جارو برقی مرکزی می‌رسد که این تیم نوع و مدل دستگاه جارو برقی مرکزی را باتوجه به برنامه ریزی قبلی تعیین کرده و برروی سیستم لوله گذاری که قبلا انجام شده نصب می کنند. همچنین نصب پریز جارو مرکزی نیز توسط این تیم انجام می‌شود.

ت. تیم تبلیغات و بازاریابی: شرکت کارو به عنوان بهترین شرکت تولید کننده جارو برقی مرکزی، در زمینه معرفی محصول و خدمات افراد مجرب و دانشجوی حوزه آی تی را استخدام کرده است. در این تیم افراد متخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ به صورت حرفه‌ای و از قبل آموزش دیده فعالیت می‌کنند همچنین همین الان که شما این متن را مطالعه می‌فرمائید توسط بخش تبلیغات دیجیتال مارکتینگ تهیه و تنظیم شده است. فعالیت دیجیتال مارکتینگ شرکت کارو در بستر وبسایت کارو و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام بیشترین فعالیت را دارد.

تیم بازاریابی نیز با تخصص و مهارت ویژه‌ای که دارد، در اکثر شهرستان‌های استان آذربایجان غربی مشغول به معرفی خدمات و محصولات شرکت کارو به مشتریان عزیز هستند.

همچنین زمینه جذب بازاریاب در اکثر مواقع امکان پذیر است که اگر بخواهید، عضو تیم بازاریابی شرکت کارو باشید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و درخواست خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است پورسانت و حقوق و مزایای عالی برای این بخش در نظر گرفته شده است.

تولیدات شرکت کارو در کدام استان و شهرستان انجام می‌شود؟

شعبه اصلی و متمرکز بر تولید شرکت کارو در استان آذربایجان غربی/شهرستان پیرانشهر قرار دارد همچنین جهت حمایت از تولید و اشتغال آفرینی عمده نیروهای کار خود را از این شهرستان و شهرستان های همجوار جذب کرده است.